ERNAD OSMIĆ: MEJT - Ernad Osmić

11. 01. 2018.

ERNAD OSMIĆ: MEJT


Kasnio jedan čovjek na dženazu. Trčao je preko trga, sudarao se s prolaznicima, izvinjavao se, ali nije usporavao. Sunce upeklo, Bože! Sava prokuhala, pa grad ko u pretis- loncu. U čovjeka lice slano, i mokro, i izgorjelo, ali trči.
Džamija bješe na vrhu nekog brda. Tu su i mezarja posuta oko nje kao ukrasi. Čovjek trči uz brdo. Okom nazire okupljene ljude kako izlaze iz džamije.
„Još mogu stići“, pomisli i ubrza.
E sad, ovo dalje što se desilo ispričao je Kica, kojeg nijedna dženaza ne maši jer je uvijek pijan ispred svoje kuće, pored koje prođu sve dženaze. Švicarska penzija u žene, pa mu se može. Elem, prenosim tačno njegove riječi koje sam sebi mora zapisati kako ne bih nešto izostavio. Kaže on ovako:
– Čovjek preskoči džamijsku ogradu i taman da uspori, noge ga prestadoše slušati i nastaviše da trče. Ko opsjednut, majke mi. Trči on i viče. Projuri kraj nas, pa među nišane. Gledamo mi za njim, kad ono PUF! nestade! Nema čojka. Mi tamo, upo u iskopano mezarje i glavom u neki kamen. Hodža poče nešto učit. Ja gledam i ne kontam. Mrtav čovjek. Uzimam ti ja lopatu i pitam ostale: „Hoćemo ga odmah tu…?“ Oni na mene ko da sam Bog te pito šta predložio. Jebi ga, kontam ja, kad već leži, ali helem nejse. Ostavim ja lopatu i kažem: „U pravu ste. Hajmo mi prvo ovog što smo počeli, pa ćemo ovog poslije vidjeti šta ćemo...“
Tu mu priča završava.
Pitao sam Kicu: – Pa šta bi s čovjeka?
On me pogleda, ali ništa ne reče.